close

 

Hey 來點音樂吧
我喜歡Kae慵懶又厚實的嗓音
一種會隨之跟著擺動的節奏

 


[歌詞] Kae Sun - Ship and The Globe
Oceans apart and it's heavy on my heart
分隔在海的兩端,我的心是這麼的沉重
Roll and row but my rolling game too slow
我的人生踩著過慢的步伐慢慢的往前走
I'm happy you know
我很開心,妳知道

I'm spending my time watching the ship and the globe
我總花時間看著船隻和這世界
Why beauty's in the simple things
為什麼美麗總藏在簡單的事物之中
Your sweetness and your elegance
妳的甜美和優雅
I'm happy you know
我很開心,妳知道

Paa pa pa paa pa pa paa papa pa paa paa

Oceans apart and I'm sailing on my dreams
分隔在海的兩端,我緩緩划著我的夢
Roll and row but my rolling game too wild
我進行中的人生漸漸走了調
I'm lost in your smile
我迷失在妳的笑容之中

I'm spending my time watching the ship and the globe
我總花時間看著船隻和這世界
Why beauty's in the simple things
為什麼美麗總藏在簡單的事物之中
Your sweetness and your elegance
妳的甜美和優雅
I'm happy you know
我迷失在妳的笑容之中

Paa pa pa paa pa pa paa papa pa paa paa

 

arrow
arrow
    文章標籤
    Kae Sun Ship and The Globe
    全站熱搜

    ♥Abu 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()